Kringloop+ vindt het belangrijk dat haar klanten tevreden zijn over de kwaliteit van haar dienstverlening. Toch ontevreden over enig aspect van onze organisatie? Dan bieden wij de gelegenheid ons hierover te informeren. Wij nemen de klacht serieus en spannen ons in om tot een goede oplossing te komen.

Een klacht oplossen in een gesprek

In veel gevallen kunnen klachten in een persoonlijk gesprek worden opgelost.

Digitale klachtenprocedure

Wanneer de klacht niet meteen in een persoonlijk gesprek met een medewerker wordt opgelost, kun je de klacht ook digitaal indienen via het klachtenformulier hieronder.

    Help mee!

    Help mee!

    Doneer spullen voor Ukraine

    Al vanaf het ontstaan van onze kringloopwinkel zijn wij sponsor van Stichting Immanuël. Dit goede doel werkt ook in #Ukraine via een grote kerk in #Lutsk (nabij #Lviv). Er is een grote stroom #vluchtelingen in Lutsk aangezien het daar nog relatief rustig is. De kerk in Lutsk heeft gevraagd of we kunnen helpen met humanitaire middelen.

    U kunt hierbij helpen, wij zamelen spullen in. Klik hier om de volledige lijst in te zien.
    De komende dagen staan er bij Kringloop+ (aan de Diamantlaan 1 te Groningen) speciale rolcontainers klaar om spullen voor dit doel in te zamelen. Stichting Immanuël hoopt aan het eind van de week deze spullen al op transport te zetten. Helpt u mee? Klik hier om de lijst