Kringloop+ vindt het belangrijk dat haar klanten tevreden zijn over de kwaliteit van haar dienstverlening. Bent u ontevreden over enig aspect van onze organisatie? Dan bieden wij u de gelegenheid ons hierover te informeren. Wij nemen de klacht serieus en spannen ons in om tot een goede oplossing te komen zodat u tevreden bent.

Een klacht oplossen in een gesprek

In veel gevallen kunnen klachten in een persoonlijk gesprek worden opgelost.

Digitale klachtenprocedure

Wanneer uw klacht niet meteen in een persoonlijk gesprek met een medewerker wordt opgelost, kunt u de klacht ook digitaal indienen via het klachtenformulier hieronder.

Inbreng en goederen laten ophalen weer mogelijk bij Kringloop+

Inbreng van goederen is mogelijk van maandag t/m vrijdag tussen 10.00 en 15.00 uur. Goederen laten halen is ook mogelijk. Bel ons voor het maken van een afspraak. Telefoon: 050 - 305 10 30.

Videoshoppen bij Kringloop+